برندینگ و هویت بصری فروشگاه اینترنتی آی دی کالا

آیدی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که برای رفع نیازهای جامعه ایرانی در سال ۱۳۹۲طراحی گشته و محور فعالیت آن بر ارائه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است. از ویژگی های برتر فروشگـاه آیدی کالا می توان به قیـمت مناسـب، کیفیــت برتر، اطمینــان از خــرید و متمایـز در ارائه خدمـات اشاره کرد. کاربر می‌تواند در آیدی کالا در هر مکان و در هر زمان محصولات مورد نیاز خود را بصورت اینترنتی خرید و در امنیت کامل مبلغ آن را پرداخت نموده و در مدت زمانی ایده آل کالای خریداری شده را دریافت نماید. هدف آیدی کالا «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» برای کاربران می‌باشد و در همین راستا، سه اصل «ارسال سریع»، «پشتیبانی» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که به آن پایبند می‌باشد.