برندینگ و هویت بصری شرکت مدیریت بین‌المللی همراه (هیمکو)

هیمکو

شرکت بین‌المللی هیمکو با مدیریت آقای محسن نادری با هدف بهبود مشکلات فعلی و چالش‌های حمل و نقل مواد فله معدنی درکشور، تاسیس شده است. مأموریت اصلی شرکت، ساخت یک پایانه مکانیزه حمل و نقل مواد فله معدنی با هدف صادرات و در غرب بندر شهید رجایی می باشد. برآورد اجرایی این بندرگاه ۱۲ هزار میلیارد تومان می باشد. سهامداران اصلی این شرکت عبارتند از

  • شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات
  • شرکت تجلی توسعه معادن و فلـزات
  • شرکت معدنــی و صنعتی گل گهر
  • شرکت معدنــی و صنعتی چادر ملو
  • شرکت گروه مدیریـت سرمایه گذاری امید
  • شرکت سنگ آهـن گهـر زمیـن
در همین راستا آژانس تبلیغاتی حاشیه گرافیک برای توسعه برندینگ شرکت بین‌المللی همراه (هیمکو)، در قدم اول، به دلیل طولانی بودن نام شرکت، نام جدیدی برای این شرکت انتخاب کرد و از شرکت بین المللی همراه (جاده، ریل، دریا) به هیمکو تغییر نام پیدا کرد. نام هیمکو مخفف معادل انگلیسی شرکت مدیریت بین المللی همراه (Hamrah International Managment Company) است. پس از آن براساس نام جدید، طراحی لوگو و هویت بصری برند آماده شد و در ادامه آن کلیه فضای داخلی شرکت، کلیه تبلیغات و رسانه های آنلاین و حتی غرفه های نمایشگاهی شرکت براساس هویت بصری تدوین شده، تغییر یافت.