بخش مشتریان

آیدی کالا

برندینگ و هویت بصری آی دی کالا

هویت بصری و برندینگ آیدی کالا

آیدی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که برای رفع نیازهای جامعه ایرانی در سال ۱۳۹۲طراحی گشته و محور فعالیت آن بر ارائه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب است. از ویژگی های برتر فروشگـاه آیدی کالا می توان به قیـمت مناسـب، کیفیــت برتر، اطمینــان از خــرید و متمایـز در ارائه خدمـات اشاره کرد. کاربر می‌تواند در آیدی کالا در هر مکان و در هر زمان محصولات مورد نیاز خود را بصورت اینترنتی خرید و در امنیت کامل مبلغ آن را پرداخت نموده و در مدت زمانی ایده آل کالای خریداری شده را دریافت نماید. هدف آیدی کالا «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» برای کاربران می‌باشد و در همین راستا، سه اصل «ارسال سریع»، «پشتیبانی» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که به آن پایبند می‌باشد.

 

همکاری آیدی کالا با آژانس تبلیغاتی حاشیه گرافیک

آیدی کالا، به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر ایران با هدف ارائه محصولات با قیمت و کیفیت مناسب، برای تقویت برندینگ و بهبود تجربه کاربران، همکاری با آژانس تبلیغاتی حاشیه گرافیک را آغاز کرد. این همکاری شامل طراحی هویت بصری، طراحی وب‌سایت و بهینه‌سازی تجربه کاربری بود که به ایجاد فضایی حرفه‌ای و کاربرپسند برای خرید آنلاین منجر شد.

تیم حاشیه گرافیک با تدوین استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ و مدیریت شبکه‌های اجتماعی، توانست جایگاه آیدی کالا را در بازار تجارت الکترونیک تقویت کرده و بر سه اصل کلیدی «ارسال سریع»، «پشتیبانی» و «تضمین اصالت کالا» تأکید کند. این همکاری به ارتقای تعاملات آنلاین و تثبیت آیدی کالا به‌عنوان یک برند پیشرو در خرید اینترنتی کمک کرد.

لیست خدمات

برندینگ و هویت بصری فروشگاه اینترنتی آی دی کالا            برندینگ و هویت بصری فروشگاه اینترنتی آی دی کالا

معرفی مشتریان دیگر