مدیریت شبکه های اجتماعی
مدیریت شبکههای اجتماعی به مجموعهای از فعالیتها و استراتژیها برای ایجاد، نظارت، تحلیل و بهینهسازی حضور برندها و افراد در پلتفرمهای اجتماعی گفته میشود. این فرآیند شامل تدوین استراتژی، تولید محتوای جذاب و مرتبط، زمانبندی و انتشار محتوا، تعامل با مخاطبان و پاسخ به پیامها، نظارت بر عملکرد با استفاده از شاخصهایی مانند نرخ تعامل و لایکها، اجرای کمپینهای تبلیغاتی، و تطبیق مداوم با تغییرات پلتفرمها است. مدیریت مؤثر شبکههای اجتماعی به کسبوکارها کمک میکند تا ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کرده و حضور آنلاین خود را تقویت کنند.
خدمات ما در بخش بازاریابی شبکه ها
- ارزیابی و آنالیز اولیه در راستای ماهیت برند و پرسونای مخاطب
- ایجاد چهارچوب بصری با توجه به هویت بصری
- تدوین برنامه محتوایی موثر در راستای برند و خدمات شرکت
- تولید محتوا اثربخش طبق برنامه ریزی مدون
- بررسی روند تعامل کاربران با محتوا
- ارائه کمپینهای تبلیغاتی موثربا هدف جذب و تعامل بیشتر فالوورها
آمارهای شبکه های مجازی
چرا باید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنیم ؟!
۶۰ درصد
۶۰% از افراد جهان از شبکه اجتماعیها استفاده میکنند
۴.۶ میلیارد
شبکه اجتماعی ها دارای ۴.۶۲ میلیارد کاربر آنلاین هستند
۱۴۷ دقیقه
میانگین هر فرد روزانه ۱۴۷ دقیقه از سوشال مدیا استفاده میکند
۱۴ نفر
هر ثانیه ۱۴ نفر به کاربران آنلاین شبکه ها ی مجازی اضافه میشود
الان شروع کن
تیم حاشیه گرافیک آماده ارائه مشاوره است
مشتریان بازاریابی شبکه های اجتماعی
برخی از مشتریان شبکه های مجازی حاشیه گرافیک