برندینگ

«برندینگ» فرآیند ایجاد یک هویت متمایز و ویژه از یک برند در ذهن مخاطبان هدف و مشتریان آن است. به کمک برندینگ تصویر ذهنی مثبتی از یک کسب‌ و کار در ذهن مخاطبان ترسیم می‌شود. نمود بیرونی برندسازی انتخاب نام برند، طراحی لوگو، تگ‌لاین، مشخص کردن و جنسیت و لحن  برند، طراحی هویت بصری برند و… است. اما این‌ها تنها پوسته‌ی برندسازی هستند. برندینگ در سطوح بسیار عمیق‌تر یک کسب و کار رخ می‌دهد و با اهداف، ارزش‌ها، ماموریت‌ها و شخصیت یک برند در ارتباط است.

دلایل برندینگ

برندینگ! ابزار اعتمادسازی و ایجاد تمایز در ذهن مشتری

چرا هر کسب و کاری باید تصویر ذهنی برای مشتری ایجاد کند؟

چرا هر کسب و کاری نیاز به برندینگ دارد؟

معرفی کسب و کار

بیان داستان برند، پیام و شعار

ترغیب به خرید

انگیزه خرید و جذب مشتریان جدید

ایجاد علاقه و حس فاداری

ایجاد وفاداری در ذهن مشتریان

تمایز با رقبا

ایجاد تمایز و تعریف جایگاهی متفاوت

برندینگ یعنی ؟ هویت متمایز تصویر ذهنی مثبت لمس قلب مشتریان تمایز با رقبا

مراحل برندینگ

ساخت برند و ایجاد هویت فرآیندی تخصصی است

تیم برندینگ حاشیه گرافیک با استفاده از بروزترین استراتژی‌ها، مراحل برندینگ را با توجه به کسب و کار شما انجام می‌دهند.

استراتژی
طراحی
رشد

نمونه پروژه های برندینگ

نمایش تصادفی برخی نمونه پروژه های اجرای برندینگ و پرسونال برندینگ

برای مشاهده نمونه های بیشتر روی دکمه "نمونه های بیشتر" کلیک نمایید

الان شروع کن

اولین جلسه مشاوره خود را با ما تنظیم کنید

مشتریان برندینگ

برخی از مشتریان برندینگ حاشیه گرافیک