برندینگ
«برندینگ» فرآیند ایجاد یک هویت متمایز و ویژه از یک برند در ذهن مخاطبان هدف و مشتریان آن است. به کمک برندینگ تصویر ذهنی مثبتی از یک کسب و کار در ذهن مخاطبان ترسیم میشود. نمود بیرونی برندسازی انتخاب نام برند، طراحی لوگو، تگلاین، مشخص کردن و جنسیت و لحن برند، طراحی هویت بصری برند و… است. اما اینها تنها پوستهی برندسازی هستند. برندینگ در سطوح بسیار عمیقتر یک کسب و کار رخ میدهد و با اهداف، ارزشها، ماموریتها و شخصیت یک برند در ارتباط است.
دلایل برندینگ
برندینگ! ابزار اعتمادسازی و ایجاد تمایز در ذهن مشتری
چرا هر کسب و کاری باید تصویر ذهنی برای مشتری ایجاد کند؟
چرا هر کسب و کاری نیاز به برندینگ دارد؟
معرفی کسب و کار
بیان داستان برند، پیام و شعار
ترغیب به خرید
انگیزه خرید و جذب مشتریان جدید
ایجاد علاقه و حس فاداری
ایجاد وفاداری در ذهن مشتریان
تمایز با رقبا
ایجاد تمایز و تعریف جایگاهی متفاوت
برندینگ یعنی ؟ هویت متمایز تصویر ذهنی مثبت لمس قلب مشتریان تمایز با رقبا
مراحل برندینگ
ساخت برند و ایجاد هویت فرآیندی تخصصی است
تیم برندینگ حاشیه گرافیک با استفاده از بروزترین استراتژیها، مراحل برندینگ را با توجه به کسب و کار شما انجام میدهند.
استراتژی
- استراتژی برند
- معماری برند
- تعیین نام برند
- استراتژی ورود به بازار
طراحی
- طراحی برند
- طراحی لوگو
- کتاب برند
- طراحی بسته بندی
رشد
- دیجیتال مارکتینگ
- سئو
- بازاریابی شبکه های مجازی
- ویدئو مارکتینگ
نمونه پروژه های برندینگ
نمایش تصادفی برخی نمونه پروژه های اجرای برندینگ و پرسونال برندینگ
برای مشاهده نمونه های بیشتر روی دکمه "نمونه های بیشتر" کلیک نمایید
مشتریان برندینگ
برخی از مشتریان برندینگ حاشیه گرافیک